søndag den 28. november 2010

Sne sne sne og julemarkeder

På grund af sne sne sne kom vi ikke til H. C. Andersen julemarked i Odense. Til gengæld smuttede vi på kælkebakken med ungerne... Wuhuu...



Eftermiddag/aften stod på julefrokost i godt selskab for både børn og voksne... Dejlig mad og hyggelige samtaler.

I dag er der julemarked i Middelfart. Vi smutter derned kort efter 10, hvor de åbner... Jeg vender tilbage med dagens Must Haves :-)

MySpace Codes



Føj føj føj... Det blev en mega ultra gennemkold tur! Snefnuggene nåede 2-krone størrelse og med modvind ned af gaden, var det kun Solstrålen, der sad i ly af barnevognskalechen! Guldklumpen var ved godt mod, men få meter med disse kæmpe snefnug, begyndte hun at klage sig over kulden.
Vi købte juleboller og klejner ved bageren og gik hjem og drak varm kakao.
Så det mest kreative, der kom ud af den tur, var denne her:



Og så må man vist godt starte forsigtigt på...

MySpace Codes

2 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du vil være med på min giveaway :) Jeg må tilbake her og lese mer en annen dag, litt hektisk morgen da vi skal i bursdagsbesøk i dag, så morsom ide med den appelsinlykten med telys i, det har jeg aldri sett før. Lykke til i lotteriet, det hadde vært gøy å få sende en pakke til Danmark :)

    SvarSlet
  2. Hei! :-)
    Så koselig at du ble med på min giveaway! Håper dere finner mye fint på julemarkedet:-)
    Hilsen Saga.

    SvarSlet